Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs; Foto: 021.rs

Novi Sad
21.03.2017.
11:12 > 14:16
Odbornici Skupštine Grada trebalo bi da na sednici zakazanoj za četvrtak razmatraju predlog odluke o materijalnoj podršci građanima Kovilja za putarinu na delu auto-puta E-75.
  • Balkanski Špijun

    14.12.2019 08:17
    Komentari Nemanje i Kornisona
    Gospodo, prvo razmislite o čemu pišete i informišite se. Nije reč o besplatnoj putarini za korisnike autoputa na relaciji Kovilj - Novi Sad (i obrnuto). Reč je o neosnovano velikoj ceni po kilometru autoputa, jer:
    - svojevremeno je ministarka Zorana Mihajlović negde izjavila da će cena biti formirana po kilometru;
    - Putevi Srbije naplaćuju tu deonicu smatrajući da ste se uključili sa najdaljeg priključka (Novi Sad sever);
    - Putevi Srbije nisu obezbedili pun profil autoputa na deonici Novi Sad sever - Novi Sad istok, a uredno ga naplaćuju kao da ste vozili autoputem;
    - novosađani koji voze tom deonicom ne plaćaju ništa, kao ni građani Niša, Subotice i Beograda;
    - deonica Kovilj - Beška (i obrnuto) u decembru 2019. košta 40 dinara, iako je do sada bilo 3 poskupljenja putarine (poskupljenja su uglacnom rasla po 10 - 12%).;
    - deonica Kovilj - Novi Sad(i obrnuto) u decembru 2019. košta 80 dinara, iako je razdaljina između te dve naplatne rampe oko 13 km (Kovilj - Beška je skoro 14 km).
  • Radoslav

    14.05.2017 12:32
    pravda!
    Zasto iz Beograda do Stare Pazove nema naplatna??? Zasto kacku petlju popravljaju iz godine u godinu?
  • Nemanja

    22.03.2017 20:50
    A zašto
    bi vi koristili auto put bez plaćanja ako ja moram da plaćam gde god da krenem. Zato što živite u Kovilju pa da ne plaćate, možeš misliti, pa šta! Od mene druga kuća je pekara i ja plaćam sve što uzmem.
  • Kornison

    22.03.2017 11:42
    Malo razmisljajte
    Zasto samo pisete a ne promislite pre toga? Ne skupljate poene novim postovima. Elem, naravno da grad mora da finansira sredstva jer autoput nije vlasnistvo Novog Sada, cak nije ni potpuno vlasnistvo drzave. Zaboravljate da su nam putevi pod koncesionim ugovorima i da strane suvlasnike bas briga za neki tamo Kovilj. Pravo resenje je da se svima koji ostvaruju prava na umanjenje ili besplatno putovanje (a spisak bi morao da se prosiri i na stanovnike Sajkasa, kao i na novosadjane koji rade u tim selima, pa i na one koji putuju iz Kovilja i Sajkasa do nekih mesta u okolini NS-a, kao na primer Veternik ili Kamenica i obratno) da se dodele posebne legitimacije. ENP nije moguce koristiti u ovu svrhu jer se on vezuje za kategoriju vozila,a ne striktno za registraciju.
  • @N

    21.03.2017 20:59
    A šta je sa nama koji živimo u Novom Sadu a radimo u Kovilju?
  • Adonis 76

    21.03.2017 18:27
    propust
    Mislim da na deonici do Koviljske petlje nije bilo potrebno uvoditi plaćanje putarine. Naplatnu rampu je trebalo postaviti posle nje. Za ovo je odgovorna gradska vlast koja nije blagovremeno intervenisala da do ovoga ne dođe. Pogledajte samo kako se to radi u Beogradu. Izmešta se naplatna rampa u Bubanj potoku samo da se ne bi plaćala putarina od Beograda do nove Ikeine prodavnice. Ovo rastojanje je višestruko duže nego što je to od Novog Sada do Kovilja. Slično je i sa relacijom Beograd - Šimanovci i Beograd - Stara Pazova. Sve su to relacije znato duže od ove Koviljske. Uostalom, zašto bi samo Koviljčani bili oslobođeni plaćanja putarine. Na taj način su diskriminisani Novosađani koji putuju za Kovilj.
  • jovan

    21.03.2017 17:35
    a sta je sa Sajkasanima?
  • G

    21.03.2017 15:39
    @Jovan - kako može put koji ide toliko okolo auto-puta da bude duži samo 2 km? Taj put vam je duži desetak kilometara nego da idete auto-putem. A drugi komentator je lepo naveo da je u okolini Beograda korišćenje autoputa potpuno besplatno, grad Beograd za to ne plaća.
  • boki2

    21.03.2017 14:24
    a zašto su roditelji sa jednim ili dvoje dece izostavljeni jel su oni gradjani drugog reda pa da nespadaju u besplatnu kategogiju nevidim razlog treba svi sa poručja kovilja da se voze besplatno nisu oni krivi za to
  • Jovan

    21.03.2017 13:49
    Put
    Ako je to jedina putna veza onda u redu ali mislim da nije i da postoji put koji je i do sada korišćen ( budisava kać ) i koji je duži od auto puta za samo neka 2 km.
  • novosađanin

    21.03.2017 13:22
    izbori
    Da, sve se rešava pred izbore. Koviljčani treba da nasednu i da glasaju a od oslobođenja plaćanja karte kada mrmot zavije čokoladu
  • Čika

    21.03.2017 13:19
    Zašto to rešava Grad?
    Na području Beograda moguće je besplatno koristiti autoput i do 70 km! I to nije organizovao Grad Beograd, nego "više instance". Za sve ostale, građane drugog reda, neka lokalna samouprava pronađe rešenje. Neka, tako nam i treba.
  • The Lalosh

    21.03.2017 13:01
    Imal kraja?
    Umesto da skinu na 20-ak din. svima i time olakšaju i sebi, sada će Koviljčani da skupljaju papirologiju.
    Dakle, da ova zemlja ne postoji, trebalo bi je izmisliti kao primer birokratije i budalaština.
  • Kolega

    21.03.2017 12:59
    Namestanje
    @Evgenije
    oni znaju da nameste samo tender, kakav ENP. Za to bi morali da angazuju "strucnjake " iz IT oblasti koji ce se sada prekvalifikovati.
  • brki

    21.03.2017 12:57
    Lepa novost.Dali ce sada SNS clanovi koji rade na naplatnoj raditi nesto drugo??:)
  • steva

    21.03.2017 12:48
    ENP
    Samo da mi je znati kako će da realizuju za one koji koriste elektronsku naplatu putarine ili odbornici nisu čuli za to.Ili je samo predizborni program
  • razer

    21.03.2017 12:11
    -
    Zašto onda ja da plaćam 210 dinara do Beograda u jednom smeru?
  • evgenije

    21.03.2017 12:10
    Zar nije jednostavnije da recimo svakom Koviljčanu koji radi u Novom Sadu a živi u Kovilju i obratno, svakom Novosađanu koji radi u Kovilju a živi u Novom Sadu, za recimo simboličnih 1.000 ili 2.000 dinara godišnje daju onu malu spravicu za ENP (elektronsku naplatu putarine). Da ta glupost bude tako podešena i programirana da može da se koristi samo na deonici Novi Sad - Kovilj i Kovilj - Novi Sad. Odeš u tu neku kancelariju u Skupštinu grada, poneš ličnu kartu i saobraćajnu dozvolu, da ti je prebivalište u Kovilju (Novom Sadu) i potvrdu od poslodavca da si zaposlen u Novom Sadu (Kovilju). Ovi bi za simboličnih 1.000 ili 2.000 dinara godišnje mogli neograničen broj puta da koriste tu deonicu autoputa a grad to ne bi ništa koštalo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna